consultoria

Be-side
qui som
projectes

Vàrem formar Be-Side dues persones, amb competències professionals complementàries, que encaixem molt bé en el desenvolupament de projectes de caire estratègic en entitats que volen evolucionar, professionalitzar-se i/o créixer dins del sector d‘administradors de finques i d’altres despatxos professionals.

Desprès de vàries col·laboracions dins d’aquest sector, hem anat evolucionant i afinant la metodologia de servei que oferim, creant també una xarxa de treball amb diferents persones especialistes, per donar cobertura a les diferents vessants de la nostra consultoria: màrqueting, tecnologia, recursos humans, etc.

Tot plegat ha donat forma a una missió, visió i valors que finalment vàrem decidir d’aplegar sota el nom de Be-Side, que prové del mot anglès “beside” que significa: “estar/ser al costat de”. No es va trobar en la nostra llengua, una paraula que contingui tot aquest sentit, així es que només vàrem separar el mot per emfatitzar encara més el missatge que du implícit, amb el que ens sentíem plenament identificats, doncs és la base principal i compromís personal a on recolzem tot el que fem:

L’acompanyament de totes les persones que volen caminar cap una evolució, transformació o canvi, i que va més enllà del coneixement i experiència que podem aportar.

Com ho farem

Cada client és diferent, l’escoltem activament per comprendre’l i adaptar la nostre feina, en tot el procés d’acompanyament i guia, personalitzant la cobertura a les seves necessitats reals, i ho podem fer amb una intervenció puntual o bé pot ser una intervenció amb continuïtat, presencial o a distància. La nostra assessoria i intervenció és molt flexible i s’adapta a despatxos grans, petits i mitjans.

Oferim un compromís tant professional com personal, sent eficients, professionals però propers. implicant-nos completament en la implementació i seguiment de les accions a portar a terme, assegurant-nos el ple convenciment de les persones involucrades.

De despatx professional a empresa de serveis, un camí que fem plegats!

L’equip
Som una consultoria especialitzada que acompanyem a les persones i equips en la transformació del model de negoci clàssic d’administració de finques i intermediació immobiliària, per adaptar l’oferta de serveis i l’organització, a les autèntiques necessitats del client actual.

Joan Lluís Saperas

Diplomat en Ciències Empresarials, EAEE de Barcelona, i en Control de Gestió per EADA.
Auditor-Censor Jurat de Comptes i Administrador de Finques. 

Trajectòria professional:
Va ser responsable de l’àrea de comptabilitat i auditoria de l’assessoria d’empreses PRADEM, de Barcelona.
Fundador de WAY STAR Consultors.
Ha exercit el desenvolupament i la direcció d’una joint venture, entre empreses d’administració de finques i serveis immobiliaris.
Actualment impulsant la consultora Be-Side.

Docent:
Ha estat professor d’EADA en comptabilitat i costos.
Ha creat i impartit diverses edicions del seminari de “Control de Gestió per AA.FF.” en el Col·legi de Barcelona-Lleida.
Ponent en diversos congressos d’AA.FF. Participació en seminaris i taules rodones organitzades per entitats del sector immobiliari i de l’administració de finques.

Experiència rellevant:
Dedicat a la consultoria econòmica, estratègica i organitzacional, especialitzat en empreses de serveis immobiliaris i, més concretament, d’AA.FF.
Implantació de sistemes d’informació econòmica, planificació estratègica i direcció per objectius, anàlisi i millora de processos.
Acompanyament en la gestió del canvi en les organitzacions.

 

Núria Alemany

Llicenciada en Arquitectura Superior – ETS d’Arquitectura del Vallès.
Master en Direcció i Administració d’Empreses (MBA) – ESADE. Barcelona.
Direcció i Gestió d’empreses Immobiliàries – ESADE Business School.
Postgrau en Mediació Comunitària – Fundació Pere Tarrès. Barcelona.
Master en Direcció d’Empreses Constructores i Immobiliàries (MDI). UPC 

Trajectòria professional:
Etapa facility management, desenvolupant la funció en diferents empreses i entitats portant la gestió d’edificis i els seus serveis serveis.
Etapa project management i direcció tècnica, en empreses consultores i del sector immobiliari.
Actualment desenvolupant consultoria estratègica, organitzacional i gestió de processos com a freelance, en l’àmbit d’empreses d’administració de finques i serveis immobiliaris integrals.

Experiència rellevant:
Professional amb elevada experiència en el sector immobiliari, treballant en llocs com a director d’àrea tècnica, project manager (obra nova, rehabilitació) d’edificis residencials i sector terciari, i gestió patrimonial d’edificis i infraestructures.
Habituada a la planificació i posada en marxa de noves àrees i creació de noves línies de negocis, organització d’equips, creació de noves eines per a la gestió i millora de processos i les seves eines per a una major qualitat final.

 

Mediactiu, és una agencia de disseny gràfic de Barcelona especialitzat en Branding i Comunicació.

Més de 20 anys, oferint solucions especialitzades i acompanyant en els processos de transformació des d’ una perspectiva innovadora.