Com innovar i créixer?

Innovació

Presa de decisions: eines Business Intelligence (quadres de comanament i informes)

Vivim temps de canvi accelerat, on sovint veiem que el que ha funcionat fins ara, de cop passa a millor vida. Empreses antigues de solera que desapareixen. Productes que neixen i que deixen obsolets d’altres, que forçosament han de desaparèixer. Serveis apareguts amb l’onada de la globalització, propiciada per la revolució tecnològica i de la informació.

El món dels serveis professionals també està patint una profunda transformació, sobretot des de la crisi de la passada dècada.
El component de valor de molts d’aquests serveis ja no respon a les autèntiques necessitats del client.
I cal, doncs, re-configurar aquest valor del servei. És molt habitual, avui, escoltar que “hem de crear valor afegit”, per transformar el nucli de valor del servei i adequar-lo a aquestes necessitats. Però, més enllà de les paraules, la qüestió és: com?

Com ho farem

Et proposem treballar la innovació: deixar la retòrica de banda i passar a les realitzacions i els fets!
Aprofitant el nostre profund coneixement i experiència de sector, proposem a aquells despatxos que sentin la necessitat d’evolucionar, sessions in-company de treball –en format taller o workshop- dedicades a la innovació. Alguns exemples de sessions monogràfiques:

  • Repensar un procediment, per millorar l’eficiència d’un procés o la qualitat del servei.
  • Replantejar el format de les liquidacions que es presenten als clients propietaris (PV) o a les comunitats (PH
  • Definir una estratègia i un pla d’accions per un objectiu concret. Per exemple, com captar producte immobiliari de la nostra cartera de comunitats?
  • Com generar venda creuada de serveis?
  • Idees per fer créixer una cartera de negoci, més enllà d’una compra.

A partir d’una exposició inicial, realitzada per nosaltres, enfocada a l’objectiu de la sessió, i sota la nostra supervisió, els participants treballen en equip o desenvolupen algun tipus d’activitat que els permeti dur els conceptes a la pràctica. Així, la combinació entre el nostre coneixement i experiència, junt amb la tasca de l’equip participant, propicia la configuració de solucions i plans d’acció adequats per a l’objectiu que es persegueix en la sessió.